Witamy w Szkola Reklamy, WSR
  » Strona główna / » ADRES + TELEFONY / » REKRUTACJA / » Forum / » Artykuły / » Szkoła Wizażu
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj i zobacz wiadomościZaloguj i zobacz wiadomości   ZalogujZaloguj 

2008/2009
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    WSR Strona Główna
->Rekrutacja
Poprzedni temat::Następny temat 
Autor Wiadomość
MarcinW
Nowy(a)

PostWysłany: Pią Maj 02, 2008 21:17
Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

A i jeszcze jedno takie pytanko co ostatnio mnie dreczy Razz czy uczniowie tej szkoły dostają np. zniżki studenckie ?? Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Leila
Nowy(a)

PostWysłany: Sob Maj 03, 2008 11:06
Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

To jeszcze ja zadam pytanko Wink
Jak to właściwie jest z tym trybem indywidualnym?

Chciałabym zapisać się do was na fotografię od września
(tak w ramach rozwijania swoich zainteresowańRazz)
ale jednocześnie pracuję i studiuję zaocznie w ism uw,
więc zastanawiam się, czy możliwe byłoby skoordynowanie
grafików w taki sposób, żeby zajęcia w wsr nie kolidowały
ze zjazdami na uw? Smile

i od razu przyłączam się do pytania Marcina odnośnie własnego
sprzętu (jakkolwiek to brzmi Laughing ) akurat jestem na etapie
kupowania nowego, więc byłabym wdzięczna za jakieś
wskazówki Smile

z góry dziękuję za ewentualną pomoc Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora

karpik
Nowy(a)

PostWysłany: Sob Maj 03, 2008 12:41
Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Witam
Jestem zdecydowana aby zapisać się na spec. realizacja telewizyjna i filmowa. Chciałabym uczyć się w trybie dziennym ale prawdopodobnie niewielka część zajęć będzie kolidować mi z zajęciami z edukacji medialnej na wydz. Pedagogicznym UW (tez tryb dzienny). Czy byłaby mozliwosc takiego ulozenia planu aby czesc zajec ktore koliduja zrobic w 2. roku nauki lub razem z grupami zaocznymi?