Archiwum: KOMUNIKATY

Informacje dla Studentów w WSR.

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski

Zablokowany
DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 10 mar (czw) 2011, 11:49:15

WNIOSEK - Indywidualny Tok Studiów (ITS)!

Przypominam wszystkim studentom, którzy jeszcze tego nie uczynili, że dnia 13 marca 2011 upływa termin podpisywania w sekretariacie wniosków o przyznanie indywidualnego toku studiów.

Taki wniosek umożliwia Wam ukończenie studiów w przyśpieszonym trybie, czyli w 3 semestry. Jeśli nie podpiszecie tego wniosku, będziecie studiować dłużej!

Zapraszam do zapoznania z komunikatem w dotyczącym ITS, który znajduje się trochę wyżej!

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 04 kwie (pn) 2011, 13:29:15

uwaga!!!

Prace zaliczeniowe - reportaż - z zajęć Formy i gatunki dziennikarskie II: reportaż z Panem Markiem Nowakowskim (zjazd praktyczny z dnia 19.03.2011) studenci biorący w nim udział składają w sekretariacie szkoły do dnia 18 kwietnia 2011.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 11 kwie (pn) 2011, 11:35:36

WAŻNE!!! studenci dzienni!

Zajęcia z Form i gatunków dziennikarskich II: Felieton, wywiad, reportaż z M. Olbryś w dniu 11.04.2011 zostają odwołane, z przyczyn niezależnych od wykładowcy.

Powyższe zajęcia odbędą się w następny poniedziałek 18.04.2011. Jednocześnie tego dnia zamianie ulegną godziny realizacji zajęć poniedziałkowych.

Dnia 18.04.2011 obowiązywać będzie następujący porządek zajęć:

:arrow: 13:45 - 17:00 Formy i gatunki dziennikarskie II: Felieton, wywiad, reportaż (M. Olbryś)
:arrow: 17:15 - 20:30 Dziennikarstwo telewizyjne (A. Piotrowska/P. Florek)

Za zamiany przepraszamy!

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12160
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Zjazd zawodowy 16-17/04/2011

Post autor: s_wojtkowski » 13 kwie (śr) 2011, 15:02:00

Uwaga,

zjazd zawodowy 16-17/04/2011
odbędzie się wg następującego harmonogramu:


16/04/2011, sobota

09:00-13:00 studio foto Dziennikarstwo TV cz. I (A. Piotrowska/TVN)

17/04/2011, niedziela

10:00-13:00 sala 2 Wywiad prasowy (V. Makarenko / Gazeta Wyborcza)
13:00-18:00 studio foto Dziennikarstwo TV cz. II (A. Piotrowska/TVN)
Ostatnio zmieniony 14 kwie (czw) 2011, 18:30:31 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 13 kwie (śr) 2011, 16:38:55

Drodzy studenci II-ego semestru!

Listę podziału na grupy seminaryjne, przyporządkowane konkretnym promotorom znajdziecie w zakładce "Prace licencjackie: sprawy formalne i dyskusje".

:!: Zachęcam wszystkich studentów, którzy zaczynają pisać pracę licencjacką do zapoznania się z komunikatami oraz postami znajdującymi się w powyższej zakładce oraz w razie problemu do zadawania pytań.:!:

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 20 kwie (śr) 2011, 19:15:51

uwaga- przedłużenie terminu!!!

Prace zaliczeniowe - reportaż - z zajęć Formy i gatunki dziennikarskie II: reportaż z Panem Markiem Nowakowskim (zjazd praktyczny z dnia 19.03.2011), których studenci nie złożyli/przesłali na czas mają jeszcze szansę zrobić to do dnia 08 maja 2011 (II termin = restrykcyjne sprawdzanie i ocenianie).

Prace składajcie w sekretariacie lub przesyłajcie na maila d.szymanska (at) szkolareklamy.pl.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 16 maja (pn) 2011, 10:11:41

sesja egzaminacyjna tuż tuż... :)

Drodzy studenci :!:

Dużymi krokami zbliża się nieunikniona sesja egzaminacyjna w Instytucie ;) Aby móc do niej przystąpić musicie odebrać kartę egzaminacyjną oraz indeks (w sekretariacie). Jednak, żeby tak się stało nie możecie mieć zaległości finansowych z tytułu opłat czesnego.

Do terminu sesji egzaminacyjnej powinniście mieć zapłacone 3 raty (w systemie 18-ratalnym) za miesiąc: marzec, kwiecień i maj oraz brak zaległości z poprzedniego semestru.

Jeśli chcecie uzyskać informacje o aktualnym stanie waszych płatności piszcie na adres mailowy : d.szymanska (st) szkolareklamy.pl oraz dzwońcie do szkoły! :)

Przypominam, że:
- pierwszy termin sesji - 20/21/22 maja
- termin poprawkowy - 3/4/5 czerwca


KARTY EGZAMINACYJNE I INDEKSY możecie odbierać od wtorku (17.05.2011 r.)!

... na wszelki wypadek zabierzcie ze sobą potwierdzenia wpłat czesnego!

Życzę powodzenia :)

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 03 cze (pt) 2011, 12:01:43

Plan sesji egzaminacyjnej ID WSR/WSTH - II termin (zajęcia niedzielne)


uwaga!... kilka istotnych informacji dotyczących sesji!

:!: W najbliższą niedzielę zdecydowana większość zaliczeń/egzaminów/ewentualnych poprawek będzie miała miejsce w budynku przy ul. Kulczyńskiego 22, czyli w słynnym K22, w godz. w których odbywały się zajęcia.

:!: Zajęcia z METODYKI PISANIA PRACY LICENCJACKIEJ u p. Sławomira Wojtkowskiego - indywidualne zaliczenia odbędą się w następujących godz. 13:45 w sali nr 5, 15:15 w sali nr 6 oraz o 17:15 w sali nr 5.

:!: Wszyscy studenci, którzy uzyskali satysfakcjonującą ich ocenę semestralną z HISTORII MEDIÓW I DZIENNIKARSTWA u p. Kamila Dzięgielewskiego mogą zostawić indeks i kartę egzaminacyjną w sekretariacie - wykładowca dokona wpisów! Pozostałych studentów zapraszam na zaliczenia.


GRUPA C1

':arrow:' 08:30 - 11:45
Filozofia i logika [mgr Mirka Grześkowiak]

':arrow:' 12:00 - 13:30
Teorie komunikowania społecznego [mgr Izabela Jung-Wolska]

':arrow:' 13:45 - 15:15
Systemy medialne/Agencje prasowe [red. Waldemar Pławski]

':arrow:' 15:00 - 17:00
Historia mediów i dziennikarstwa[mgr Kamil Dzięgielewski]

':arrow:' 17:15 - 18:45
Podstawy politologii [mgr Maks Novosyolov]



GRUPA C2


':arrow:' 08:30 - 11:45
Filozofia i logika [mgr Mirka Grześkowiak]

':arrow:' 12:00 - 13:30
Systemy medialne/Agencje prasowe [red. Waldemar Pławski]

':arrow:' 13:45 - 15:15
Teorie komunikowania społecznego [mgr Izabela Jung-Wolska]

':arrow:' 15:30 - 17:00
Podstawy politologii [mgr Maks Novosyolov]

':arrow:' 17:15 - 18:45
Historia mediów i dziennikarstwa [mgr Kamil Dzięgielewski]
Ostatnio zmieniony 04 cze (sob) 2011, 18:05:10 przez DorotaS, łącznie zmieniany 2 razy.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 03 cze (pt) 2011, 12:15:18

HARMONOGRAM NA SESJĘ w dniach 3-4 CZERWCA (piątek, sobota)!!!

uwaga!
Zapraszam do zapoznania się z harmonogramem sesji, gdyż większość zajęć z minimum programowego odbywa się o zmienionych godz. i salach.

Piątek
17:15 – 20:30 – Ewa Kotowska – sala 6
17:15 – 20:30 – Agnieszka Dąbrowska – sala 2
19:00 – 20:30 – Leonard Karpiłowski – sala foto


Sobota
08:30 – 11:45 – Katarzyna Furst-Wojtkowska/Jakub Marcinowicz – studio PR
08:30 – 16:00 – Cezary Szulc - pokój ,,na końcu świata"
08:30 – 10:00 – Karolina Breguła – sala 1
08:30 – 18:45 – Ryszard Kwiecień – sala fryzur
08:30 – 15:30 – Piotr Bogucki – sala 2
08:30 – 18:45 – Agnieszka Dąbrowska – sala 3
08:30 – 11:45 – Monika Waraksa – sala 8 (malarska)
08:30 – 11:45 – Piotr Błaszczyk – sala foto
08:30 – 10:00 – Michał Buśkiewicz – sala 7

10:15 – 18:45 – Marek Sioma – sala 6
10:15 – 11:45 – Michał Buśkiewicz – sala 6
10:15 – 11:45 – Jakub Budzyński – sala 1
10:15 – 11:45 – Maciej Szymczuk – sala 4

12:00 – 13:30 – Beata Łęska – sala K22
12:00 – 15:15 – Michał Niedziółka – sala 1
12:00 – 13:30 – Aneta Siejka – sala 5
12:00 – 15:15 – Michał Trębicki – sala foto
12:00 – 15:30 – Michał Buśkiewicz – sala 4
12:00 – 15:15 – Maciej Szymczuk – sala 7

13:45 – 15:15 – Leonard Karpiłowski – sala K22

15:30 – 17:00 – Piotr Bogucki – sala wizaż
15:30 – 17:00 – Piotr Król – sala foto
15:30 – 17:00 – Barbara Śmigrodzka – sala 1
15:30 – 17:00 – Joanna Nycz-Kowalska – sala 5
15:30 – 18:45 – Konrad Zarębski – sala 2
15:30 – 17:00 – Saida Siczek – sala 8 (malarska)
15:30 – 17:00 – Maciej Szymczuk – sala 4
15:30 – 17:00 – Daniel Szwejkowski – sala 7
15:30 – 17:00 – Michał Buśkiewicz – sala 6

17:15 – 18:45 – Patrycja Olszewska – sala 1
17:15 – 18:45 – Patrycja Janczak-Gwinecka – sala 5
17:15 – 18:45 – Maciej Issat – sala 7

19:00 – 20:30 K. Wilk – sala 1

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 03 cze (pt) 2011, 14:03:39

UWAGA!!!

III termin sesji egzaminacyjnej - POPRAWKOWY (PŁATNY) z zajęć niedzielnych odbędzie się 12 CZERWCA w godz. 08:30 - 14:30.

To ostateczny dzień na rozliczenie się z zaliczeniami w Instytucie Dziennikarstwa za obecny semestr. Po tym terminie zaliczenia będą możliwe tylko w ramach indywidualnych spotkań z wykładowcami, które zorganizować będziecie musieli sobie samodzielnie.

Pamiętajcie :!: w okresie wakacyjnym nie odbywają się zajęcia i żaden z wykładowców nie będzie dostępny :!: :!:
Ostatnio zmieniony 03 cze (pt) 2011, 14:29:56 przez DorotaS, łącznie zmieniany 1 raz.

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Oficjalne zakończenie roku akademickiego 2010/2012

Post autor: DorotaS » 03 cze (pt) 2011, 14:24:51

Oficjalne i uroczyste zakończenie roku akademickiego 2010/2011 :arrow: 12/06/2010 (niedziela), godz. 15:00

Agenda spotkania obejmuje:
- spotkanie autorskie z Gościem Specjalnym (w WSR)
- podsumowanie II semestru nauki w ID WSR/WSTH (wyniki ankiety) i kolejnego roku działalności ID WSR/WSTH oraz przedstawienie planów na przyszłość (w tym wstępna informacja o planie zajęć w następnym roku akademickim oraz o możliwości kontynuacji studiów do poziomu magisterskiego) (w WSR)
- podwieczorek, toast, posiady, wspólną zabawę :D (w Cafe StarLight / Multikino)

ZAPRASZAMY!

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 03 cze (pt) 2011, 14:45:50

WAŻNE!
...............................................................................................................

Prosiłabym wszystkich studentów o pozostawienie po II terminie sesji indeksów i kart egzaminacyjnych w sekretariacie, w celu rozliczenia obecnego semestru!

...................................................................................................................................

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 03 cze (pt) 2011, 16:08:53

Zaliczenie zajęć z Form i gatunków dziennikarskich II: REPORTAŻ prowadzonych przez p. M. Nowakowskiego.

Wpisy zaliczające powyższy przedmiot odbędą się 12 czerwca (niedziela) w godz. 12:00 - 15:00. Dokonywać ich będzie red. Jacek Wegner.

Obecność na wpisach nie jest obowiązkowa, ale zachęcamy wszystkich do spotkania z p. redaktorem w celu uzyskania cennych uwag odnośnie waszych prac :)

DorotaS
Zawsze coś napisze
Zawsze coś napisze
Posty: 921
Rejestracja: 26 lip (pn) 2010, 02:00:00

Post autor: DorotaS » 04 cze (sob) 2011, 18:17:14

Zaliczenie zajęć z Form i gatunków dziennikarskich II: FELIETON (R. Mazurek) i WYWIAD (V. Makarenko).

Wpisy zaliczające powyższy przedmiot odbędą się 12 czerwca (niedziela) w godz. 12:00 - 15:00. Dokonywać ich będzie p. WALDEMAR PŁAWSKI.

Prace zaliczeniowe możecie składać do jutra (05/06/2011 - niedziela) wysyłając je na adres mailowy wykładowcy: valpress (at) valpress.pl lub wręczając je osobiście w niedzielę.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12160
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Etyka ogólna w ID WSR/WSTH

Post autor: s_wojtkowski » 06 cze (pn) 2011, 23:17:02

Zajęcia z Etyki ogólnej (łącznie z zaliczeniem) odbędą się w najbliższy weekend: 11 i 12/06/2011 w godz. 10:00-15:00 (i w sobotę i w niedzielę); poprowadzi je
dr Andrzej Stępnik.

Są to zajecia obowiązkowe dla studentów I i III semestru oraz tych studentów II semestru, którzy nie mają jeszcze zaliczonego tego przedmiotu.

07/06/2011 napiszę wszystkim potencjalnym uczestnikom tych zajęć maila - jak się przygotwać do tych zajęć, tj. co koniecznie trzeba przeczytać i co przynieść na oba spotkania.

Zablokowany