Reklama Prasowa Roku 2006 [NOMINACJE & WYNIKI]
Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12162
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #38
Reklama #38
Reklamodawca: FontArte S.C.
Medium: 2+3D nr 21/2006
Format: ~ 1/2 A4
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Ciekawa grafika, kolor, pomysł... No i fonty.
Reklamodawca: FontArte S.C.
Medium: 2+3D nr 21/2006
Format: ~ 1/2 A4
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Ciekawa grafika, kolor, pomysł... No i fonty.
Ostatnio zmieniony 07 gru (czw) 2006, 11:18:26 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12162
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #39
Reklama #39
Reklamodawca: Roben Ceramika Budowlana
Medium: Rzeczpospolita nr 218/2006
Format: ~A3
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Ciekawa symbolika: trwałość, dbałość o szczegóły, użyteczność.
Reklamodawca: Roben Ceramika Budowlana
Medium: Rzeczpospolita nr 218/2006
Format: ~A3
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Ciekawa symbolika: trwałość, dbałość o szczegóły, użyteczność.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12162
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #40
Reklama #40
Reklamodawca: Bank PeKaO S.A.
Medium: Forum nr 43/44/2006
Format: ~A5
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Walor, kompozycja, nagłówek i ilustracja wywołują uśmiech, a reklamy w stylu humorystycznym nie zdarzają się bankom zbyt często...
Reklamodawca: Bank PeKaO S.A.
Medium: Forum nr 43/44/2006
Format: ~A5
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Walor, kompozycja, nagłówek i ilustracja wywołują uśmiech, a reklamy w stylu humorystycznym nie zdarzają się bankom zbyt często...
Ostatnio zmieniony 15 gru (pt) 2006, 16:26:08 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12162
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #41
Reklama #41
Reklamodawca: Hewlett-Packard Polska
Medium: Forum nr 43/44/2006
Format: ~A4
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Bardzo interesująca (i przekonująca) część ilustracyjna, intensywne kolory.
Reklamodawca: Hewlett-Packard Polska
Medium: Forum nr 43/44/2006
Format: ~A4
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Bardzo interesująca (i przekonująca) część ilustracyjna, intensywne kolory.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12162
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #42
Reklama #42
Reklamodawca: Ceramika Tubądzin II Sp. z o.o.
Medium: Moje Mieszkanie nr 10/2006
Format: podwójne ~A4 (rozkładówka)
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Wspaniała ilustracja, spójna kolorystyka, przyjazny "klimat" reklamy. Poza tym oryginalny pomysł: reklama w czasopiśmie w reklamie w czasopiśmie.
Reklamodawca: Ceramika Tubądzin II Sp. z o.o.
Medium: Moje Mieszkanie nr 10/2006
Format: podwójne ~A4 (rozkładówka)
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Wspaniała ilustracja, spójna kolorystyka, przyjazny "klimat" reklamy. Poza tym oryginalny pomysł: reklama w czasopiśmie w reklamie w czasopiśmie.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12162
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #43
Reklama #43
Reklamodawca: Danone Sp. z o.o.
Medium: Logo nr 9/2006
Format: ~A4
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Ochrona poprzez odporność (bezpieczeństwo), zdrowie, rodzina; czyli wszystko co najważniejsze. Na jednym zdjęciu.
Reklamodawca: Danone Sp. z o.o.
Medium: Logo nr 9/2006
Format: ~A4
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Ochrona poprzez odporność (bezpieczeństwo), zdrowie, rodzina; czyli wszystko co najważniejsze. Na jednym zdjęciu.
Ostatnio zmieniony 15 gru (pt) 2006, 16:27:50 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 2 razy.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12162
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #44
Reklama #44
Reklamodawca: Veka Polska Sp. z o.o.
Medium: Świat Szkła nr 7/8/2006
Format: ~A4
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Reklama odwołuje się do wrodzonych reakcji emocjonalnych - jest tu i małe dziecko i małe zwierzątko. Skojarzenia, które generuje ten przekaz: ciepło, spokój, bezpieczeństwo, przytulność.
Reklamodawca: Veka Polska Sp. z o.o.
Medium: Świat Szkła nr 7/8/2006
Format: ~A4
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Reklama odwołuje się do wrodzonych reakcji emocjonalnych - jest tu i małe dziecko i małe zwierzątko. Skojarzenia, które generuje ten przekaz: ciepło, spokój, bezpieczeństwo, przytulność.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12162
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #45
Reklama #45
Reklamodawca: GCG Inco-Veritas S.A.
Medium: Moje Mieszkanie nr 10/2006
Format: ~A4
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Reklama przekonuje o ogromnej mocy myjąco-czyszczącej prezentowanego płynu.
Reklamodawca: GCG Inco-Veritas S.A.
Medium: Moje Mieszkanie nr 10/2006
Format: ~A4
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Reklama przekonuje o ogromnej mocy myjąco-czyszczącej prezentowanego płynu.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12162
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #46
Reklama #46
Reklamodawca: Romanik S.A.
Medium: Mój Piękny Dom
Format: ~A4
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Reklama "profesjonalnych narzędzi ogrodniczych". Nieco jakby brutalna, ale jednocześnie przekorna i zaskakująca.
Reklamodawca: Romanik S.A.
Medium: Mój Piękny Dom
Format: ~A4
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Reklama "profesjonalnych narzędzi ogrodniczych". Nieco jakby brutalna, ale jednocześnie przekorna i zaskakująca.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12162
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #47
Reklama #47
Reklamodawca: Logitech Polska
Medium: Logo nr 9/2006
Format: ~A4
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Siła tej reklamy tkwi w prostocie: układu graficznego i przekazu jako całości. Nietypowo przycięta część ilustracyjna.
Reklamodawca: Logitech Polska
Medium: Logo nr 9/2006
Format: ~A4
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Siła tej reklamy tkwi w prostocie: układu graficznego i przekazu jako całości. Nietypowo przycięta część ilustracyjna.
Ostatnio zmieniony 07 gru (czw) 2006, 12:38:29 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12162
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #48
Reklama #48
Reklamodawca: Brabantia Int. BV
Medium: Mój Piekny Dom nr 3/2006
Format: ~A4
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Ciekawy pomysł na prezentację wyglądu i możliwości "kuchennych przedmiotów codziennego użytku".
Reklamodawca: Brabantia Int. BV
Medium: Mój Piekny Dom nr 3/2006
Format: ~A4
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Ciekawy pomysł na prezentację wyglądu i możliwości "kuchennych przedmiotów codziennego użytku".
Ostatnio zmieniony 07 gru (czw) 2006, 12:26:44 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12162
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #49
Reklama #49
Reklamodawca: Nikon Polska Sp. z o.o.
Medium: Logo nr 9/2006
Format: ~A5
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Reklama humorystyczna z przesłaniem dla spostrzegawczych i chcących przez chwilę zastanowić się nad przekazem. Wszędzie wokół panuje szarość, ale owoce są jednak kolorowe, wyraziście kolorowe, zaskakująco kolorowe. Dlaczego? Widocznie zdjęcie zrobiono nowym Nikonem D80.
Reklamodawca: Nikon Polska Sp. z o.o.
Medium: Logo nr 9/2006
Format: ~A5
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Reklama humorystyczna z przesłaniem dla spostrzegawczych i chcących przez chwilę zastanowić się nad przekazem. Wszędzie wokół panuje szarość, ale owoce są jednak kolorowe, wyraziście kolorowe, zaskakująco kolorowe. Dlaczego? Widocznie zdjęcie zrobiono nowym Nikonem D80.
Ostatnio zmieniony 07 gru (czw) 2006, 12:38:51 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12162
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #50
Reklama #50
Reklamodawca: Nike
Medium: Logo nr 9/2006
Format: podwójne ~A4 (rozkładówka)
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Reklama "wyczynowej koszulki Nike Pro Vent Tight", czyli tajnej broni sportowca. Siła i moc płynąca z tej reklamy jest na tyle przekonująca, że od razu czujemy się niezwyciężeni i gotowi do podjęcia sportowej walki.
Reklamodawca: Nike
Medium: Logo nr 9/2006
Format: podwójne ~A4 (rozkładówka)
Zgłaszający: Olga Shahun SG I
Uzasadnienie: Reklama "wyczynowej koszulki Nike Pro Vent Tight", czyli tajnej broni sportowca. Siła i moc płynąca z tej reklamy jest na tyle przekonująca, że od razu czujemy się niezwyciężeni i gotowi do podjęcia sportowej walki.
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12162
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #51
Reklama #51
Reklamodawca: STX Records Sp. z o.o.
Medium: Wprost nr 49/2006
Format: ~ 1/4 A4
Zgłaszający: Natalia Zwolińska SR I
Uzasadnienie: Nagłówek reklamy i zarazem tytuł reklamowanej płyty (Pozytywne wibracje) kontrastuje z niezbyt szczęśliwym (z natury pyskiem psa oraz jego czarną sierścią, przedstawionymi na ilustracji. Reklama wywołuje więc mimowolny uśmiech. Występuje tu także kolor czerwony, który na odbiorcę działa pobudzająco, a ponadto kojarzy się z ciepłem i przytulnością, co jest adekwatne do słowa "pozytywne".
Reklamodawca: STX Records Sp. z o.o.
Medium: Wprost nr 49/2006
Format: ~ 1/4 A4
Zgłaszający: Natalia Zwolińska SR I
Uzasadnienie: Nagłówek reklamy i zarazem tytuł reklamowanej płyty (Pozytywne wibracje) kontrastuje z niezbyt szczęśliwym (z natury pyskiem psa oraz jego czarną sierścią, przedstawionymi na ilustracji. Reklama wywołuje więc mimowolny uśmiech. Występuje tu także kolor czerwony, który na odbiorcę działa pobudzająco, a ponadto kojarzy się z ciepłem i przytulnością, co jest adekwatne do słowa "pozytywne".
- s_wojtkowski
- Wyrocznia WSR
- Posty: 12162
- Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00
Reklama #52
Reklama #52
Reklamodawca: Communication Partners Sp. z o.o.
Medium: Manager Magazin nr 11/2006
Format: ~A5
Zgłaszający: Natalia Zwolińska SR I
Uzasadnienie: Reklama rzuca się w oczy poprzez swoją kolorystykę. Zastosowano tu bowiem żywe, czyste barwy. Dodatkowo występują tu postacie w ruchu (ekspresywne), co ma wskazywać, że reklamowany portal jest sprawny operacyjnie, działa szybko. Tekst właściwy jest krotki, konkretny i pozytywny. Można więc mieć nadzieję, że firma spełni swoje obietnice i pomoże w zdobyciu wymarzonej pracy.
Reklamodawca: Communication Partners Sp. z o.o.
Medium: Manager Magazin nr 11/2006
Format: ~A5
Zgłaszający: Natalia Zwolińska SR I
Uzasadnienie: Reklama rzuca się w oczy poprzez swoją kolorystykę. Zastosowano tu bowiem żywe, czyste barwy. Dodatkowo występują tu postacie w ruchu (ekspresywne), co ma wskazywać, że reklamowany portal jest sprawny operacyjnie, działa szybko. Tekst właściwy jest krotki, konkretny i pozytywny. Można więc mieć nadzieję, że firma spełni swoje obietnice i pomoże w zdobyciu wymarzonej pracy.