Reklama Prasowa Roku 2009 [NOMINACJE & WYNIKI]

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

Zablokowany
Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12163
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #60

Post autor: s_wojtkowski » 15 gru (wt) 2009, 09:48:16

Reklama #60

Obrazek

Reklamodawca: Agora S.A.

Medium (a): Focus, nr 7/2009
Medium (b): Przekrój z dn. 09/07/2009

Format: ~A4

Zgłaszający (a): Beata Jagłowska SG z I
Zgłaszający (b): Patrycja Kajma FOTO z I

Uzasadnienie (a): Reklama jest pomysłowa: fajna gra słów + dosadna ilustracja. Uwagę czytelnika ma przyciągać jednolite ciemne tło wyróżniające się wśród kolorowych, bogato ilustrowanych artykułów. Dodatkowy plus za oszczędność tekstu - napisano tu niewiele, by wzbudzić ciekawość i zachęcić do odwiedzenia serwisu deser.pl.
Uzasadnienie (b): Mroczne, ciemne kolory; otwarta, drewniana trumna i ciekawe hasło. Bardzo fajny pomysł na reklamę portalu ze śmiesznymi ciekawostkami. Zaskakujące połączenie.
Ostatnio zmieniony 17 gru (czw) 2009, 17:20:57 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12163
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #61

Post autor: s_wojtkowski » 16 gru (śr) 2009, 16:29:08

Reklama #61

Obrazek

Reklamodawca: Nestle Polska S.A.
Medium: Claudia, nr 12/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Beata Jagłowska SG z I
Uzasadnienie: Ładna, kolorowa, wpadająca w oko reklama. Fajny pomysł na mikołajowego bałwanka z buraka - swoiste nawiązanie do zbliżających się Świąt.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12163
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklamy #62

Post autor: s_wojtkowski » 16 gru (śr) 2009, 16:36:49

Reklamy #62 i #62'

Obrazek

Obrazek

Reklamodawca: Christian Dior

Medium: Pani, nr 12/2009
Medium': Elle, nr 12/2009

Format: ~A4
Format': 2 x ~A4 (rozkładówka)

Zgłaszający: Dorota Popiel SG z II
Zgłaszający': Beata Jagłowska SG z I

Uzasadnienie: Reklama ekskluzywna m.in. poprzez odpowiednie dobranie kolorów.
Uzasadnienie': Reklama jest stylowa. Wspaniałe połączenie subtelnej czerni i złota sugeruje, że produkt jest "z najwyższej półki". Rozmieszczonej na dwóch kolumnach reklamy nie sposób nie zauważyć, zwłaszcza gdy jest się kobietą i kocha błyskotki :wink:. Dior nie pozostawia wątpliwości - Jadore będzie najcenniejszym diamentem w kolekcji każdej damy...
Ostatnio zmieniony 05 sty (wt) 2010, 09:47:11 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12163
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #63

Post autor: s_wojtkowski » 16 gru (śr) 2009, 17:10:35

Reklama #63

Obrazek

Reklamodawca: Villeroy & Boch AG
Medium: Machina, nr 08/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Paweł Zmysłowski SG z I
Uzasadnienie': Bardzo ładna, smaczna reklama, przyciągająca uwagę doborem kolorów i... arbuzem.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12163
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #64

Post autor: s_wojtkowski » 17 gru (czw) 2009, 16:36:56

Reklama #64

Obrazek

Reklamodawca: Wittchen Sp. z o.o.
Medium: Polityka, nr 40/2009 z dn. 03/10/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Julia Zembaty SG z I
Uzasadnienie': Reklama elegancka, a przy tym przyciągająca uwagę poprzez oryginalność modela (pseudo James Dean).

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12163
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #65

Post autor: s_wojtkowski » 17 gru (czw) 2009, 16:39:52

Reklama #65

Obrazek

Reklamodawca: Skanska S.A.
Medium: Polityka, nr 40/2009 z dn. 03/10/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Julia Zembaty SG z I
Uzasadnienie': Przekaz prosty graficznie i zwracający uwagę, ale jednocześnie zaskakujący. Brak ilustracji. Dużo ważnych informacji.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12163
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #66

Post autor: s_wojtkowski » 17 gru (czw) 2009, 17:00:55

Reklama #66

Obrazek

Reklamodawca: Shell Polska Sp. z o.o.
Medium: Auto Świat, nr 19/2009, z dn. 04/05/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie': Ciekawe połączenie samochodu cywilnego z pojazdem sportowym dokonane poprzez... kroplę oleju. Chciałoby się powiedzieć – jedyna rzecz, która łączy te dwa auta to rodzaj paliwa, które tankują. Jednak okazuje się, że to nie wszystko. Łączy je jeszcze ta sama marka samochodu.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12163
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #67

Post autor: s_wojtkowski » 17 gru (czw) 2009, 17:03:31

Reklama #67

Obrazek

Reklamodawca: Krajowa Unia Producentów Soków
Medium: Dobre Rady, nr 04/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie': Bardzo podoba mi się motyw z dorysowanymi dziecięcą ręką obrazkami. Dzięki temu marchewka przestaje być tylko warzywem, a jabłko patrzy „pestkowymi” oczyma. Jednym słowem – zachęcają dzieci – zjedz mnie! A rodzicom pomagają namówić pociechy do spożywania dziennej porcji warzyw i soków.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12163
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #68

Post autor: s_wojtkowski » 17 gru (czw) 2009, 17:07:34

Reklama #68

Obrazek

Reklamodawca: SC Johnson Polska
Medium: Dobre Rady, nr 04/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie: Reklama przykuwa uwagę prostotą zdjęcia, na którym wyeksponowana jest poręcz schodowa. Mamy tu zderzenie świeżego połysku drewna z surowością starych, zniszczonych schodów. Kolorystyka zdjęcia również oddziela „nowe” od starego.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12163
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #69

Post autor: s_wojtkowski » 17 gru (czw) 2009, 17:39:50

Reklama #69

Obrazek

Reklamodawca: Federacja Stowarzyszeń „Amazonki”
Medium: Poradnik Domowy, nr 05/2009
Format: 100 x 270 mm
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie: Kampania mająca nakłonić kobiety do badania piersi. Na zdjęciu widzimy kawałek pleców kobiety i rozpięty dekolt sweterka. Hasło – "sprawdzaj, póki jest różnica" – wywiera bardzo silny wpływ na wyobraźnię odbiorcy.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12163
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #70

Post autor: s_wojtkowski » 17 gru (czw) 2009, 17:44:34

Reklama #70

Obrazek

Reklamodawca: Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o.
Medium: Auto Świat z dn. 12/01/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie: Reklama przedstawia zdjęcie dwójki młodych ludzi idących obok siebie; widzimy ich z tyłu, z przodu oświetla ich zachodzące słońce. Sielankowa atmosfera popołudniowego spaceru. Ogromny nagłówek nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, opowiada historię. Myślimy, że zamiast tej dwójki ludzi na zdjęciu moglibyśmy być my. Przyjaźń - piękna rzecz. Trzeba ją podtrzymywać. Bardzo przyjemna reklama.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12163
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #71

Post autor: s_wojtkowski » 19 gru (sob) 2009, 00:29:03

Reklama #71

Obrazek

Reklamodawca: Komenda Główna Policji
Medium: Top Gear, nr 05/2009
Format: ~A4
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie: Moim zdaniem jedna z najlepszych reklam społecznych, rzeczywiście poruszająca wyobraźnię. Pokazująca, że nie potrzebne są drastyczne zdjęcia z wypadków, by zrozumieć ludzką krzywdę i rozpacz. Wystarczy czarne tło, obrys motocyklisty, a wewnątrz rysunki cierpiacych, płaczących ludzi, bliskich ofiary wypadku. Odpowiednie hasło – Twoja śmierć dotyka nie tylko ciebie – ma dla mnie bardzo emocjonalny wydźwięk. Reklama do mnie trafia.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12163
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #72

Post autor: s_wojtkowski » 19 gru (sob) 2009, 00:35:35

Reklama #72

Obrazek

Reklamodawca: Unilever Polska Sp. z o.o.
Medium: Top Gear, nr 05/2009
Format: 2 x ~A4 (rozkładówka)
Zgłaszający: Patrycja Kajma FOTO z I
Uzasadnienie: Przyjemna w odbiorze reklama; z jednej strony kobieta z ociekającymi czekoladą ustami, z drugiej - packoshot przedmiotu reklamy i slogan. Piękne, stonowane kolory; podoba mi się to, że tło na obu zdjęciach jest w innym kolorze: tło w kolorze czekolady po jednej stronie, po drugiej słodkie czekoladowe usta, aż chciałoby się je oblizać ;).

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12163
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #73

Post autor: s_wojtkowski » 20 gru (ndz) 2009, 01:04:59

Reklama #73

Obrazek

Reklamodawca: Procter & Gamble Polska S.A.
Medium: Świat Kobiety, nr 1/2009
Format: 100 x 280 mm
Zgłaszający: Katarzyna Michalska SG I
Uzasadnienie: Zdjęcie idealnie oddaje charakter hasła – w dosłowny sposób ukazuje oszczędność energii i czystość prania, upodabniając kosz z czystymi ręcznikami do małej żarówki. Metafory to niebanalny i oryginalny sposób reklamowania - oddziałują na czytelnika i zapadają w pamięć.
Ostatnio zmieniony 29 gru (wt) 2009, 16:21:33 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12163
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklamy #74

Post autor: s_wojtkowski » 29 gru (wt) 2009, 16:19:59

Reklamy #74 i #74'

Obrazek

Obrazek

Reklamodawca: Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. Sp. z o.o.

Medium: Wysokie Obcasy, nr 47/2009 z dn. 28/11/2009
Medium': Focus, nr 10/2009

Format: ~A4 (poziom)

Zgłaszający: Katarzyna Michalska SG I

Uzasadnienie: Orgiami to fajny sposób na pokazanie jak sprytne są samochody Nissana, a przy tym... jak dobrze się prowadzą.
Ostatnio zmieniony 31 gru (czw) 2009, 01:34:08 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.

Zablokowany