Reklama Prasowa Roku 2010: NOMINACJE

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #14

Post autor: s_wojtkowski » 02 gru (czw) 2010, 22:59:50

Reklama #14

Obrazek

Reklamodawca: Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś

Medium: 21. Wiek, nr 9/2010

Format: ~A4 (w pionie)

Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II

Uzasadnienie: Plus (+) za dosłowność –> w pigułce.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #15

Post autor: s_wojtkowski » 02 gru (czw) 2010, 23:04:43

Reklama #15

Obrazek

Reklamodawca: Nikon Polska Sp. z o.o.

Medium: Komputer Świat, nr 21 (312)/2010 z dn. 04-12/10/2010

Format: ~A4 (w pionie)

Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II

Uzasadnienie: Szare tło i lekko złoty aparat budują wrażenie ekskluzywności; jest super-zoomem wycelowanym prosto w czytelnika "at the heart of the image".

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #16

Post autor: s_wojtkowski » 03 gru (pt) 2010, 20:59:37

Reklama #16

Obrazek

Reklamodawca: Eurozet Sp. z o.o.

Medium: Komputer Świat, nr 21 (312)/2010 z dn. 04-12/10/2010

Format: ~A4 (w pionie)

Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II

Uzasadnienie: Ciekawa zabawa słowami, wszystko zawiera się w interesującej ilustracji, która jest zdjęciem makiety zawierającej przeróżne elementy (z pozoru wyglądające na przypadkowe); jest wesoło, kolorowo i mamy nawet duże boom na szarym końcu ;).

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #17

Post autor: s_wojtkowski » 03 gru (pt) 2010, 21:23:33

Reklama #17

Obrazek

Obrazek

Reklamodawca: Nasza Klasa Sp. z o.o.

Medium: Komputer Świat, nr 21 (312)/2010 z dn. 04-12/10/2010

Format: ~A5 (w poziomie) + ~A4 (w pionie)

Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II

Uzasadnienie: Ciekawa grafika, oszczędny layout, młodzieżowy design, bez niepotrzebnych informacji.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #18

Post autor: s_wojtkowski » 03 gru (pt) 2010, 21:26:37

Reklama #18

Obrazek

Reklamodawca: Grupa Onet.pl S.A.

Medium: Joy, nr 10/2010

Format: ~A5 (w pionie)

Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II

Uzasadnienie: Reklama prosta, dowcipna – dzięki sympatia.pl znajdziesz swój ideał, nawet jeśli jest to mało realne, tak jak baletnica grająca w piłkę nożną (choć to i tak bardziej realne niż piłkarz uczący się baletu).

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #19

Post autor: s_wojtkowski » 03 gru (pt) 2010, 21:32:43

Reklama #19

Obrazek

Obrazek

Reklamodawca: Reebok International Ltd.

Medium: Joy, nr 10/2010

Format: 2 x ~A5 (w pionie)

Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II

Uzasadnienie: Plus (+) za nagłówek i jego nawiązanie do logo (Reeformuj) – ten sam kolor i krój pisma; realistyczne zdjęcie (pokój dziecka = bałagan); nietypowe pokazanie modelki (od pasa w dół, bez spodni...). Dzięki podziałowi reklamy na dwie strony, pierwsza nie jest przeładowana, zawiera wyłącznie najważniejsze informacje, a druga to już tylko dla zaangażowanych.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #20

Post autor: s_wojtkowski » 03 gru (pt) 2010, 21:35:55

Reklama #20

Obrazek

Reklamodawca: Apart Sp. z o.o.

Medium: Joy, nr 10/2010

Format: ~A5 (w pionie)

Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II

Uzasadnienie: Prostota, symetria (kompozycja centralna) i przewaga czystej bieli nasuwa skojarzenie ekskluzywności i piękna produktów marki Elixa.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #21

Post autor: s_wojtkowski » 03 gru (pt) 2010, 21:44:55

Reklama #21

Obrazek

Reklamodawca: Wirtualna Polska S.A.

Medium: Joy, nr 10/2010

Format: ~A5 (w pionie)

Zgłaszający: Edyta Wrońska SG II

Uzasadnienie: Prostota (brak części ilustracyjnej), zawsze dopracowana kompozycja (niezależnie od formatu), "okrągły" krój pisma i pastelowe kolory przyjazne dla oka czytelnika, a także ciekawe teksty wykorzystujące grę słów (adres, a dres) – to elementy reklam Wirtualnej Polski dające w połączeniu ciekawy rezultat. Poprzez zmianę koloru tła i tekstu, możemy łatwo zmienić adresata reklamy (przykład: zielone tło, hasło "piłka jest okrągła, a dresik na wp").

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklamy #22

Post autor: s_wojtkowski » 03 gru (pt) 2010, 23:31:10

Reklamy #22a, #22b, #22c

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Reklamodawca: Agora S.A.

Media: Polityka, nr 36/2010 z dn. 04/09/2010 (a); Polityka, nr 42/2010 z dn. 16/10/2010 (b); Polityka, nr 43/2010 z dn. 23/10/2010 (c)

Formaty: 3 x ~A5 (w poziomie)

Zgłaszający: Paweł Cieślak SR I

Uzasadnienie: Wyjątkowością tej reklamy, a właściwie reklam, jest prostota, jednak wyróżniają się one spośród innych przekazów. Pokazują, że reklama nie musi być koniecznie formatu A4, żeby przyciągała uwagę czytelnika. Przekazy te nie są przeładowane informacjami. Ponadto zawierają 3 różne hasła (nagłówki?) ("Jak patrzeć żeby widzieć?", "Jak dojrzeć sens?", "Gdy nie widzisz drogi..."), które są powiązane z częścią ilustracyjną i które bezpośrednio nawiązują do sloganu "Posłuchaj, aby zrozumieć".
Ostatnio zmieniony 17 gru (pt) 2010, 22:49:00 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #23

Post autor: s_wojtkowski » 03 gru (pt) 2010, 23:41:43

Reklama #23

Obrazek

Reklamodawca: C.& J. Clark Polska Sp. z o.o.

Medium: Pani, nr 10/2010

Format: ~A4 (w pionie)

Zgłaszający: Michał Mróz SG II

Uzasadnienie: Reklama dopasowana do produktu. Fajny, oryginalny pomysł. Reklama uniwersalna (dwie dziewczyny o różnym kolorze skóry).

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #24

Post autor: s_wojtkowski » 03 gru (pt) 2010, 23:45:49

Reklama #24

Obrazek

Reklamodawca: Albert Polska Sp. z o.o.

Medium: Pani, nr 10/2010

Format: ~A4 (w pionie)

Zgłaszający: Michał Mróz SG II

Uzasadnienie: Reklama bardzo wilgotna (i o to chodzi w tym kremie). Fajna kolorystyka. Pierwszy raz spotkałem się z adresem do FaceBooka w reklamie prasowej.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #25

Post autor: s_wojtkowski » 03 gru (pt) 2010, 23:49:44

Reklama #25

Obrazek

Reklamodawca: Wirtualna Polska S.A.

Medium: Film, nr 11/2010

Format: ~A4 (w pionie)

Zgłaszający: Barbara Wójcik SGzI

Uzasadnienie: Zwróciłam uwagę na reklamę, ponieważ odnosi się do aktualnych wydarzeń. Porównanie polityki do walki na ringu jest ciekawe. Interesująca jest również dwuznaczność nagłówka i zdjęcia. "Twarze" pokazane w reklamie mogą być tymi, które autor uważa za prawdziwe. Z drugiej strony warto się zastanowić czy prawdziwe oblicze polityków nie kryje się pod maskami zwierząt. Uważam, że reklama trafnie oddaje charakter prezentowanego portalu. Mocny nagłówek i slogan przyciągają uwagę czytelnika i zachęcają do odwiedzenia strony Politykier.pl.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #26

Post autor: s_wojtkowski » 04 gru (sob) 2010, 21:39:57

Reklama #26

Obrazek

Reklamodawca: Fiat Auto Poland S.A.

Medium: Integracja, nr 4/2010

Format: ~A4 (w pionie)

Zgłaszający: Karolina Molska TV I

Uzasadnienie: Jest to reklama o bardzo mocnym, pozytywnym, dającym nadzieję przesłaniem, które jest zrozumiałe samo przez się.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #27

Post autor: s_wojtkowski » 04 gru (sob) 2010, 21:52:05

Reklama #27

Obrazek

Reklamodawca: Totalizator Sportowy Sp. z o.o.

Medium: Viva!, nr 8 (344)/2010 z dn. 15/04/2010

Format: ~A4 (w pionie)

Zgłaszający: Karolina Molska TV I

Uzasadnienie: Jest to reklama bardzo mocno działająca na wyobraźnię; nie mówi niczego wprost. Reklamodawca prowadzi zodbiorcą swoistą grę na podteksty, co wywołało uśmiech na mojej twarzy. Dodatkowo zrobiono ją rewelacyjnie pod względem graficznym - lśniące kajdanki na pierwszym planie przyćmiewają bardziej stonowane tło.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #28

Post autor: s_wojtkowski » 04 gru (sob) 2010, 21:56:32

Reklama #28

Obrazek

Reklamodawca: Nissan Sales CEE Kft. Sp. z.o.o.

Medium: businessman.pl, nr 10/2010

Format: ~A4 (w pionie)

Zgłaszający: Karolina Molska TV I

Uzasadnienie: Jest to reklama niezwykle oryginalna. Tworzy atmosferę niebanalnej elegancji oraz wieczorowego piękna.

ODPOWIEDZ