Reklama Prasowa Roku 2010: NOMINACJE

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: zielonyszerszen, s_wojtkowski, sinar

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #59

Post autor: s_wojtkowski » 13 gru (pn) 2010, 23:11:05

Reklama #59

Obrazek

Reklamodawca: FilmWeb

Medium: Machina, nr 12/2010

Format: ~A4 (w poziomie)

Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI

Uzasadnienie: Reklama, która jednocześnie może stać się prostą wycinanką. Ale to tylko nawiązanie do interaktywnych możliwości strony filmweb.pl. Po ocenie 50 filmów otrzymujesz rekomendację tych, które będą w Twoim guście.
Ostatnio zmieniony 17 gru (pt) 2010, 22:38:26 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #60

Post autor: s_wojtkowski » 13 gru (pn) 2010, 23:17:09

Reklama #60

Obrazek

Reklamodawca: Bankier.pl S.A.

Medium: Machina, nr 12/2010

Format: ~A4 (w pionie)

Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI

Uzasadnienie: Hasło reklamowe o wysokim stopniu zapamiętania, ocierające się o pragnienia chyba większości z nas. Bardzo spójne z ilustracją, dodatkowo całość bardzo czytelna i przejrzysta.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklamy #61

Post autor: s_wojtkowski » 17 gru (pt) 2010, 22:46:11

Reklamy #61a, #61b, #61c, #61d, #61e

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Reklamodawca: Agora S.A.

Medium: Machina, nr 12/2010 (a), Machina, nr 12/2010; Film, nr 11/2010; Dlaczego, nr 11/2010; dodatki do Gazety Wyborczej w okresie od 01-30/11/2010 (b-e)

Format: ~A4 (w pionie) (a); różne (b-e)

Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI (a), Joanna Modras SR I (b-e)

Uzasadnienie: Ciekawa gra ilustracji z hasłem reklamowym. Dodatkowo potęgowanym przez styl wykonania reklamy również w formie rysunkowej. Niewielka ilość tekstu przekazuje maksimum informacji. (a) Reklamy z humorem, bardzo kolorowe. (b-e)

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #62

Post autor: s_wojtkowski » 05 sty (śr) 2011, 23:39:14

Reklama #62

Obrazek

Reklamodawca: home.pl

Medium: Focus, nr 12/2010

Format: ~A4 (w pionie)

Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI

Uzasadnienie: Bardzo interesująca gra słów w nagłówku. Połączenie dwóch wyrazów o takim samym znaczeniu nabrało zupełnie innego sensu. Reklama nieco prowokuje ilustracją, ale nie narusza w ogóle dobrego smaku. Białe tło pozostawia uczucie niewinności.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklamy #63

Post autor: s_wojtkowski » 05 sty (śr) 2011, 23:49:32

Reklama #63a, #63b

Obrazek

Obrazek

Reklamodawca: Wirtualna Polska S.A.

Medium: Focus, nr 12/2010 (a), Maleman nr 06/2010 (b)

Format: 2 x ~A4 (w pionie)

Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI (a, b), Barbara Kiełbowicz SR I (a)

Uzasadnienie: Wyraźne odniesienie do wydarzeń ostatnich tygodni. Każdy kto słyszał o dopalaczach, nie przejdzie obojętnie koło takiej reklamy. Nie tylko wygląd towaru i opakowania jest stylizowany, ale również opisy produktów. (a, b) Po pierwsze wizualność – prosta forma graficzna, jednocześnie nasuwająca ciekawe skojarzenia. Po drugie – strona tekstowa przekazu – humorystyczny opis charakteryzujący działanie aparatu fotograficznego. (a)
Ostatnio zmieniony 06 sty (czw) 2011, 00:18:07 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #64

Post autor: s_wojtkowski » 05 sty (śr) 2011, 23:53:22

Reklama #64

Obrazek

Reklamodawca: Browar Gotyniec Sp. z o.o.

Medium: Maleman, nr 06/2010

Format: ~A4 (w pionie)

Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI

Uzasadnienie: Reklama warta uwagi ze względu na ciekawą, rzucającą się w oczy, czarno-białą komiksową grafikę. Ilustracja w pełni oddaje charakter piwa i dobrze komponuje się z całością przekazu. Czerwony znak graficzny, stylizowany na starą lakowaną pieczęć, dodaje całości średniowieczny, szlachecki charakter.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #65

Post autor: s_wojtkowski » 06 sty (czw) 2011, 00:00:46

Reklama #65

Obrazek

Reklamodawca: Grupa Żywiec S.A.

Medium 1: Maleman, nr 06/2010
Medium 2: Aktivist!, nr 12/2010

Format: ~A4 (w pionie)

Zgłaszający 1: Mateusz Nurek FOTOzI
Zgłaszający 2: Beata Śliwińska SGzII

Uzasadnienie 1: Reklama przykuła moją uwagę nie tylko dlatego, że wśród kolorowych strony wyróżnia się swoim mrocznym i tajemniczym klimatem, ale również niecodziennym, nadzwyczaj oryginalnym designem opakowania. Niewątpliwie intryguje wyglądem i kusi do zakupu takiej właśnie butelki.
Uzasadnienie 2: Mocna, zwracająca uwagę reklama. Atrakcyjnie przedstawia produkt, a tekst napisany po angielsku nadaje jej bardzo popkulturowy charakter. Jest rebel!
Ostatnio zmieniony 06 sty (czw) 2011, 00:26:42 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #66

Post autor: s_wojtkowski » 06 sty (czw) 2011, 00:02:35

Reklama #66

Obrazek

Reklamodawca: Logitech Poland Sp. z o.o.

Medium: Maleman, nr 06/2010

Format: ~A4 (w pionie)

Zgłaszający: Mateusz Nurek FOTOzI

Uzasadnienie: Reklama mnie zainteresowała nie tylko ze względu na swoją prostotę, ale również ciekawą grę skojarzeń ognia z dużymi możliwościami i mocą reklamowanych głośników. Dodatkowo całość reklamy jest utrzymana w kolorystyce logo firmy, co moim zdaniem potęguje przekaz.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #67

Post autor: s_wojtkowski » 06 sty (czw) 2011, 00:33:09

Reklama #67

Obrazek

Reklamodawca: Teatr Praga (Warszawa)

Medium: Existence, nr 4/2010

Format: ~A4 (w pionie)

Zgłaszający: Sabina Kuczalska SGzI

Uzasadnienie: Reklama może odstraszać wielością informacji, ale przez wykorzystanie symbolu graficznego znanej wszystkim marki, nie można nie zwrócić na nią uwagi. W tym wypadku ciekawość silniejsza od lenistwa. A jak się okazuje, przedmiotem reklamy jest spektakl teatralny, więc warto sprawdzić...

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #68

Post autor: s_wojtkowski » 06 sty (czw) 2011, 00:42:11

Reklama #68

Obrazek

Reklamodawca: Fiat Auto Poland S.A.

Medium: Kreator, nr 17 (jesień/zima 2010/2011)

Format: ~A4 (w pionie)

Zgłaszający: Sabina Kuczalska SGzI

Uzasadnienie: Spodobał mi się dobór kolorów w tej reklamie. Metaliczne szarości - czyli elegancja i perfekcja techniczna; głęboka czerwień - namiętność i pożądanie - cała Alfa (nie jestem tak do końca obiektywna :wink: ). Uma swoją osobą również podkreśla te cechy, choć jest to oczywiście rzecz gustu.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #69

Post autor: s_wojtkowski » 06 sty (czw) 2011, 00:46:07

Reklama #69

Obrazek

Reklamodawca: SSL Healthcare Polska

Medium: Playboy, nr 11/2010

Format: ~A4 (w pionie)

Zgłaszający: Sabina Kuczalska SGzI

Uzasadnienie: Bardzo sympatyczna reklama. Krótkie hasło + nieskomplikowana grafika, w tym wypadku więcej nie trzeba. Jest czytelna. Wbrew pozorom przyciąga uwagę, wyróżnia się na tle artykułów mniej lub bardziej wypełnionych zdjęciami. Spodobał mi się też pomysł odwrócenia symbolu graficznego Durex i hasła (adekwatny do przekazu).

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Wyrocznia WSR
Wyrocznia WSR
Posty: 12148
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Reklama #70

Post autor: s_wojtkowski » 06 sty (czw) 2011, 00:49:47

Reklama #70

Obrazek

Reklamodawca: Daimler AG

Medium: Existence, nr 4/2010

Format: ~A4 (w pionie)

Zgłaszający: Sabina Kuczalska SGzI

Uzasadnienie: Reklamowany produkt jest niebanalnie luksusowy. Atmosfera reklamy świetnie to podkreśla: zdjęcie, kolory, opracowanie graficzne (miejsce reklamy - IV okładka, więc i podłoże druku wyższej jakości). Wszystko w tej reklamie jest zaplanowane, przemyślane - od początku do końca. Uważam, że pod względem technicznym jest idealna.

paikmeister
Nowy(a)
Posty: 38
Rejestracja: 30 wrz (czw) 2010, 02:00:00

Post autor: paikmeister » 20 sty (czw) 2011, 13:34:35

która w koncu wygrala ?

marblehouse
Początkujący(a)
Początkujący(a)
Posty: 99
Rejestracja: 29 wrz (śr) 2010, 02:00:00

Post autor: marblehouse » 23 sty (ndz) 2011, 23:42:30

masło roślinne

ODPOWIEDZ